Wednesday, April 8, 2009

Trademark kg Cengko

Pokok jati yg dah lama tumbuh... sebelum cengko 'tumbuh' lagi... menaungi kkedai Kusia, menjadi trademark kg cengko...

9 comments:

HazlisaNoor said...

apa benda trademarknyer..pokok besar tu ker..agak2 dah berapa tahun ek..ader tak gambar pokok tu masa muda..hehe

cengko said...

pokok besar tu pokok jati...

masa cengko bebudak pon dah semacam tu dah pokok jati tu. macam 'xmembesar' lak...

brapa tahun? tah ler...

liza said...

ni update pic kampong halaman ni, x kan "rindu" kmpg lg kot!!br je blk kmpg hr tu kan?

nanti lg 10 tahun update trademark rmh kat bsp plak ek...pokok mangga yg x berbuah hehehe...

cengko said...

kt kg... tiap2 hari rindu. kalo boleh nak blk kg dah... dah boring dok kat l/klang ni...

~~ciklinn~~ said...

kat mana pokok nie.... besar yerk.... tingat pokok besar kat depan sekolah dulu...... selau lepak2 kat situ..

cengko said...

kt kg cengko la tu...
http://www.kusial2.blogspot.com/

aqmaal said...

salam cengko :D

saye, cucu KUSIA! Cek saye anok kusia (hhahaha) lalu kat cekok tu, lepas lorong ke kubur; rumoh nenek saye!

nenek= moknab (x tahu la cengko kena ko dop), ado kedai kecil jual barang2 runcit hehehe

yeah, cucu kusia

cengko said...

salam aqmaal...

mok nab sayo kenal sgt laa. dulu sbloh tanoh mok nab tu tanoh ayoh sayo ler...

jadi guano dgn doktor mat zin...?

cengko said...

balik kg ari tu (26/04/2009), umoh nenek aqmaal nok renovate dokk...?