Thursday, April 23, 2009

Tiket Dah beli... Result Tak Tahu Lagi

Cengko dah pun beli tiket utk final Piala FA kat Bukit Jalil 25/04/2009 (Sabtu). Usaha tu... pegi beli sampai kat USJ/Taipan nun (paling dekat ni). Lima org tu - cengko, wife, akmal, psu din & msu zie. Rega tiket RM15 dewasa, RM5 budak (baby dlm kandungan FOC). Sume kena RM65, xpa la bukan tiap2 hari pun. Kalah menang tu lain critaa... janji jgn ada yg 'palo pengat hok gedebe dok ralik nok bergocoh...'.

Jumaat malam (24/04/2009) nak gi umah psu din kat Tmn Bukit Mewah, Kajang. Tido sana coz' pepagi lagi ada pertandingan mancing kat MAEPS Mardi Serdang. Yuran RM15 jer... saja suka2, menang kalah lain hal.

Malam plak baru gi tengok bola... meh kito ppakat gi...

11 comments:

asis said...

somangat lebih nih..

cengko said...

asis, meme doh... smngat lebih xpa, jgn gaduh lebih.

m[i]era said...

kompem kelantan menang...

kehkehkeh

saje je

cengko said...

miera, menang kalah no hal. nama pun main bola. dah la bola satu jer dok pakat berebut... heheee

liza said...

aku sokong klantan hahaha...

tp perlawanan kontroversi camni klu aku dpt tiket free pun aku x nak gi...tp x pe, ko kan peminat bola...berhati2 je la!!!

cengko said...

liza, mmg berhati2 pun. yg buat ta** hanya sikit jer - yg 'gedebe' jer... yg lain baik selangor baik kelantan sume ok...

Hidemichi said...

Kelantan bagi menang se!hehe. kasi gol 4-3!

eZa said...

kelate xde keeper handal dh nih.. camno? ehhehe ;)

cengko said...

hidemichi, 4-0 pun buless, heheee... sapa tu? klate ke selangor?

eza, shahrizan kan ada...

HAFIZ said...

smangat napok cengko, hehe...kito pakat doa la klate mene....

cengko said...

hafiz, klate kito xdok rezeki tahun ni. xpo la, janji menne sedak ngelih. ko guano?