Friday, April 10, 2009

Pesalah Bungkus

Keputusan Mahkamah Tinggi telah pun diumumkan kepada semua mengenai hukuman ke atas 2 org UTK (Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar) - gantung mandatori sampai mati. Kesalahan membunuh/meletupkan Altantuya Shaariibu, warga Mongolia.

Tapi, yg menjadikan cengko musykil, apsal masih berbungkus macam pocong. Kebal sgt ke 2 pesalah ni sampaikan dah terbukti salah oleh mahkamah pun masih 'bungkus'.

Heran cengko...

Korang...?
* Nok gok tengok ghupo muko demo duwo oghe ni lagu mano...

13 comments:

~~ciklinn~~ said...

ya linn pun hern.. huhhuhuh pehni diorg ber2 duk obesealah jadi jutawan.... huhuhuhuhuhuh

eZa said...

tah tah bkn diorg. tah sape2 tah tuh... yg real punye dh htr pi pulau mane tah senang hati suke ria :P

Hidemichi said...

nnt pesalah dadah mana pulak yg digantung kononnya 2 org UTK tersebut!

liza said...

tu la pasal...nak tgk jgk la kan hensem ke x...hahahaha...

slalunya tgk pesalah2 yg cover muka ni, still lg nmpk sipi2 muka diaorg...tp yg 2 ni mmg cover baik punye...hmmmm...

marilah kita sama2 musykil!!!

cengko said...

ciklinn, tu la. yg betul2 mastermind lepas...

eza, siap ada umah besor, hati senang idup mewah.

hidemichi, ada kemungkinan tu...

liza, tu la. kot dorang lagi emsen dari cengko kot. apa nak cover2... dah salah, bukak je laa...

joegrimjow said...

buat xtau

UnGu VioLet said...

dtg ambik follower award ye nnt..

cengko said...

joe, dah buat xtahu dah... tapi tetap nak tau gak...

ungu, award apa ye...?

cengko said...

joe, dah buat xtahu dah... tapi tetap nak tau gak...

ungu, award apa ye...?

HAFIZ said...

ADO UDE DI SEBALIK BATU LA TU BRO....PEHE2 LA SEDIRI....

cengko said...

hafiz, tu la bro, mesti ado bendo tu dih...

HAFIZ said...

btul cengko....bungkus ada makno tu......mano tau lpas ni /21?...x brani nok prabih ayat tu....pk2 sediri la....hehe

cengko raso cam mano???

cengko said...

hm... maghi kito pakat2 pikir blakow...