Sunday, April 19, 2009

Pesta Buku @ KL

Jom kita pegi pesta buku lak kat KL (PWTC) tu...

Pesta ni start 17/04/2009 hingga 26/04/2009. Takut2 minggu depan xsempat lak nak pegi. Kan ada perlawanan akhir Piala FA antara Klate & Selangor kat Bukit Jalil. Mesti pegi punya...

Result Selangor
Result Kelantan

12 comments:

shahidah said...

salam bro cengko...
walaupun sudah beberapa minggu telah berlalu, saya nk ucapkan terima kasih sbb follow blog saya.
walaupun tak pernah mengenali n agak terkejut gak sebenarnya (hehe), but muchas gracias.
n ur blog is kewl~~ too. keep on writing bro!

shahidah

cengko said...

shahidah, sama la kitaaa...

asis said...

mggu dpn bru nk gi

:iBuAfiQah: said...

xdapat nak g la pesta buku niey..
anak kecik..huhuhu

cengko said...

asis, mbe mggu dpn saya gi lagi kot... hehee...

ibuafiqah, anak kecik la patut pegi. didik anak suka kat buku masa kecik ni la. saya dulu pun anak kecik lagi, kendong jer... hehee

Diarihatiku1976 said...

tahun ni tak sempat nak gi.. kejer dah jauh.. tak sempat wooo

cengko said...

xpa. lain kali pun boleh...

ira82 said...

askum...
salam perkenalan dari ira...
lepas nie leh le jadik member blogged lak kite...leh kan???

nanti view la blogged ira yer...
ira82.blogspot.com...

daa..
askum...

cengko said...

wslm ira, okey no hal punya...

aqmaal said...

cengko!

kenal dop Epi / Afiq (dikir barat kusia) ho.. sepupu ambo la tu hahahahahahaha

cengko said...

aqmaal, kenal la dio tu... ooo sepupu... lam odoh xgi tgk dikir kat tepi sungai male2... doh la blk kapung jare2...

heheeee...

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛