Saturday, March 7, 2009

Kereta pancit pulak dah...

Dari minggu lepas lagi cengko rasa semacam tayar belakang kanan BGM. Isi angin... 4.. 5 hari kemudian isi lagi. Tayar yg lain steady jer... xpayah isi dah sampai la ni.

Petang tadi cengko tergerak hati nak buka tayar tu, nak tengok kot2 ada paku ke apa ke yg cucuk tayar.

Lepas buka dan check tayar tu, tengok2 ada cam paku kat tayar tu. Bukan paku tapi skru...! Alahai, patut la asyik kena isi angin jer. Apalagi, godek2 ler sendiri tayar tu. Kit utk tembak tayar ada, buat je la.

3 comments:

~0~ said...

DIY

syahza said...

bAPE rege kit taya tu yer?

cengko said...

alah, xmahal pun... dlm RM15 je kot... pas tu buat sendiri. getah tembak tu, kalo habis, byk kat pasar2 mlm... kat uptown S.Alam pun byk.