Thursday, March 5, 2009

Fogging nyamuk

Balik keje tadi, org dari MDKL ronda dgn landrover dia, bagi pengumuman nak adakan fogging nyamuk. Elok la tu, nyamuk pun dah banyak kat sekitar rumah. Berkepul asap masa diorang tu 'kerjakan' taman kitorang.

3 comments:

jiji najiy said...

cian sume nyamuk tu kan...

cengko said...

yg lagi kesian org yg kat sini la. dah la kena gigit nyamuk, nak tidur pun terganggu...

liza said...

topaz je ke ada fogging?awat crystal x de pun...
ni mesti ada org topaz yg kena denggi/ cikungunya nih!!