Thursday, March 5, 2009

Alert mesej SMS...!!!


Skang ni pukul 11.05 p.m, cengko dpt SMS dari rakan BSP:

"Dpt mesej, ada Indon yg mencurigakan mlm ini yg berkeliaran di topaz. Hati2"

Cengko tak tidur lagi, tapi wife & anak dah tidur dah. Kuar rumah tinjau2 sikit sambil ambil police baton kat dlm BGM, utk apa2 yg patut.

3 comments:

MIZZOU said...

jumpa nanti belasah aje habis-habisan!!!

cengko said...

tu la dah sediakan 'hadiah' utk diorang yg cuba buat apa2.

kat sana skang ni pukul brapa...?

liza said...

mcm berani...siap amik baton tu...aku rasa klu indon tu dpn mata ko, mesti ko lari...hehehe...