Thursday, September 17, 2009

Nak ikut GM@LPT?

Alang2 tol murah (free), cengko ingat nak balik kg ikut LPT. Saja ja, nak ronda2 makan angin. Tapi leas cengko buat survey, rasa cam xjadi la nak ikut LPT tu. Jauh sgt la pulok. Tol murah, minyak pulok mahal (parok minyok weh!!!).

Jadi, nak x nak, cengko kena ikut Gua Musang juga la. Save bajet sket. Dekat pun dekat. Kalau ikut LPT mmg cepat coz' tu hiway berbanding jln negeri yg lalu GM.

Tapi, kalau musim2 raya mcm ni xde cepatnyee...



Tengok le route dia...

6 comments:

piNky LuCiA said...

memang.. kalau time raya.. semua tempat sesak.. huhu

MIZZOU said...

tak cube kot simpang pulai ke?

cengko said...

pinky,
tu la pasal mmg sesak la tu...

mizzou,
mak aih... jauh bebenor le pulok...

adzani adnan said...

rsenya hari tu penah lalu highway nie mse nk p cherating..
okey la lurus jak...
heheheheh...

Cik Zura said...

hah.. memang pun.. aku biasa balik ganu 6 jam pun ikut lpt. tapi time raya jadi 8 jam wo.. jem sebab sangkut kat hiway gombak hingga nak naik genting..upenyer oang cina nak naik genting lah plak....

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片