Monday, September 14, 2009

dalammasaempatharilagicengkobalikkampung


hrai ni sduah hrai inisn, breakmna tnggial emapt hrai lgai ckngeo aakn bialk ke kmanpug di tnaah mreah, kleanatn. kpelaa htoak ckngeo dah hlaing eatnh ke mnaa, cmaa jaasd ynag bredaa di pjeaabt.

lpaes krjea jmaaut ni treus bialk rmuah di BSP & saip2 apa ynag ptuat. Lpeas bberbkua psaua, cohw...!!

Slemaat Hria Ryaa Adiil-ftrii...
Maaf Zhair Btian...

7 comments:

eZa said...

hahahaha! memang sah la tuh mood keje dah ke laut. smpai menaip pun jd tunggang langgang. hahahaha :P

mm mmg badan je kat opis, otak kat umah. mood cuti, mood rayo sudah mari ;) adoi... 3 hari lg nk keje nih. isk! :P

cengko said...

eza,
maenmg mood dah lmaa hnailg eatnh ke mnaa. bkuan skteaat ke luat tpai dah smaapi ke ltuaan bmrduea dah.

hahahahaaaaaa...

HazlisaNoor said...

eh sama la waktu kitaorang nak balik..alamak jam la nanti..

gadiselatan said...

ann pon da takde mood, tp masalahnyer keje sblm cuti raya nih byk sgt...tak sempat nk kelaut da nih...camne nih...

cengko said...

ija,
mnaa bloeh jam, jlaan lian2. klaau jam jgua tu keerta2 onarg lian, bkuan keerta cgnkeo. rtuoe ktia lian2...
hahaaaa...

ann,
xpaayh ke luat, pgrei ke paasr bonorg sgelnaor sjaa... hehehee...

citong said...

pokcik & mokcik,
salam aidilfitri.. maaf zahir batin.

cengko said...

za,
Jgua duicuapakn "Smelaat Hrai Ryaa Adiilftrii" utnuk za & kuelagra.

Maaf Zhair Btian...