Tuesday, May 26, 2009

Mangga - Mempelam - Pauh

Mangga, mempelam, pauh. Nama macam2 nama tapi benda/buah sama je... kegemaran kebanyakan makhluk di bumi. Makhluk planet lain cengko xtahu...

Saja nak update pasal pokok mangga kat depan rumah cengko ni, ada makhluk nak tahu perkembangan pokok ni.

Status sekarang : daun - lebat, bunga - byk, buah - byk, masak - belum lagi, makan - beli kat pasar mlm.
*Ada nama lain ke...? Ghoyak getek...

8 comments:

MIZZOU said...

syok nye tengok buah pele bergayut2....tak boleh ke export ke sini sikit?

HazlisaNoor said...

dah masak kalu..pas2 la kat sini skit..hehe

Applique Tee Shoppe said...

tgh musim ni...

asis said...

kawe nok samo..

cengko said...

mizzou, beli yg dah ada kat sana l;agi murah. kat sini kos pos lagi, duti kastam lagi... hahaaha

ija, insya-allah kalu ada lebih coz' dh ramai yg chop. tuna punya nak rasa pon kena beli kat pasar mlm.
applique, buah lain pun byk gak, tgh musim.

asis, mari la dumoh, heheee...

HAFIZ said...

sdap buoh pauh....ngetap lidoh eh tgk...

cengko said...

wat colek best gok tu...

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛