Monday, May 11, 2009

Mandi @ Sunway Lagoon

Hari Ahad (10/05/2009), cengko, wife, akmal, psu din & msu zie ke Sunway Lagoon, mandi manda pekena tiket free yg kawan wife cengko bagi - 4 dewasa, 2 kanak-kanak. Tiket tu untuk 3 parks. Kalau nak beli sendiri alamatnya tah bila la dapat masuk situ.

Harga 1 tiket utk dewasa RM60, kanak-kanak RM48. Kalo dikira2, RM336 tu...!!! Gilark mahal, tp xpe... dah disponsor, hoorey laa...!!!

Tolak dr BSP dlm kul 9.15 a.m, sampai kat kaunter S.Lagoon tu dlm kul 9.45 lepas park keta kat basement S.Piramid. Tung... tang... tung... tang, kul 11.00 masuk air.

...

Dlm kul 2 p.m ++, tukar pakaian basah & buat apa yg patut, kitorg serbu lak yg taman kering tu...

Lebih kurang kul 4.45 pm, kitorg beransur balik, dah penat dah. Mmg penat tak terkata. Semua muka toye je...

Sampai BSP balik kul 5.30 p.m, penat tp seronok... seronok sebab tiket free... heheehee...
















































*lain kali boleh la tiket free lagi ya...

7 comments:

HazlisaNoor said...

amboi..bukan main romantik lagi yer..dulu ieja pun dpt tiket free jugak..pejabat tanah bagi..tapi sayang..time hujan..tak sempat nak merasa semua game yg ader..

nur nina said...

mmg best sunway lag00n ni..
rindunyeeerr!!
dlu pnah wat trip kelas gi sini.. beli tiket byk2,
ley dapat murah..
=D

appliqueTshoppe said...

loh kejap jer? kitorang kalo pi sana, serbu kat kering dulu, pastu baru mandi sampai lagoon tutup!

cengko said...

ija, mmg la dorg ni couple romantik. nnti abg sani kita blk, ajak ler dia pegi sana.

nur nina, dul mmg tiket murah. skang ni rega melambung, rega minyak naik kot... hehee...

applique, sume pakat penat, dah xlarat dah...

asis said...

mahalnye...
bru aje mimpi nak gi sne
huk huk huk

MIZZOU said...

macam takde orang je....mahal sangat kot!!!

cengko said...

asis, mmg mahal. tu utk 3 parks, kalau utk 5 parks... hm...???!!!

en. hisham, kebetulan ari ahad tu org kurang, maybe esoknya keje kot. kalo sabtu penuh...