Sunday, February 8, 2009

Aktiviti baru kat BSP

Masa nak pegi ke Kajang, adik cengko anto SMS kata nak pegi Nilai 3. Cengko xnak pegi, nak buat apa... buat masa skang ni xde kepentingan. Pegi pun buang minyak & tol saja. Jadi, alang2 dah kuar rumah tu & xtahu nak pegi mana, cengko bawa anak-beranak tengok org main kapal terbang remote kat BSP ni, sambil pikir mana nak pegi mana... pikir2...

2 comments:

puteri bulan said...

main kapal terbang remote ker...ingatkan main golf...pastu tgk arah angin lintang...

cengko said...

ya la... teringin lak nak beli 1. nak tengok, meh la...