Monday, December 14, 2009

Cuti@Bagan Lalang

Jumaat (11/12/2009), kami ke Pantai Bagan Lalang 2H1M. Saja jln2 ke sana. Dok di Bagan Villa Resort. chalet dia kiro okey la kalau setakat nak rilek2, baring2, tukar pakaian. Kira okey gak la walaupun semalaman RM65 utk biliki kecik (besar RM75, xde la besar mana pun). Dekat dengan pantai & dekat dengan Sepang Gold Coast, tp xsiap lagi, masih dlm pembinaan. Aktiviti - mandi pantai, main pasir, kutip siput, kejar ketam angin, ronda kedai2 jualan, makan2 & tengok bunga api (kebetulan mlm Sabtu ada pertunjukan bunga api sempena sambutan Keputeraan Sultan Selangor).









































13 comments:

piNky LuCiA said...

waaa... seronok bercuti.. aku entah bila bley bercuti macam ni.. hehehe..

berangan laa jap.. lalala~

Myza Pesona said...

selalu jugak pegi Bagan Lalang ni! Penah dulu bawak anak2 camping kat sana! Pasang khemah kat tepi pantai, malam buat bbq!

cengko said...

pinky,
peg iyg dekat2 jer... kos pon xbyk mana...

myza,
perancangan lps ni nak camping dlm khemah tepi pantai pulak...

piNky LuCiA said...

hehehe.. nak pg ngan sape.. huhu.. tak de orang nak temankan.. lalaala~

gadiselatan said...

aik...tak boleh jadi nih...cam nak gi gak jer...bila ya..mungkin hujung minggu nih..hehehe

cengko said...

pinky,
jom...

ann,
bila yg nak buat utk geng ict ni...? tgh tunggu ni...

piNky LuCiA said...

hahaha.. jom? ke mana tu? lalala~

cengko said...

pinky,
mana2 la... bagan lalang ke...

piNky LuCiA said...

bagan lalang tu kat mana? huhu

cengko said...

alos... dlm daerah sepang... kalo nak gi, ikut KLIA... pantai best utk budak2 mandi... air xdlm mana pon...

piNky LuCiA said...

ooo.. tak pernh dengar dan pergi.. hehehe.. kalau nak pg pun, mana ade transpot.. pegi sorg2 tak syok.. hehe

cengko said...

pinky,
ajak le member2 @ pun family. lagi ramai lg best...

piNky LuCiA said...

a,aa laa kan.. hehehe.. good idea..