Friday, July 24, 2009

3 Mohicans with 2 Kadok

Gambar yg lepas, bila tah ler... pegi gunting rambut buat gondol semua - Cengko, Akmal & Ayah We. Saja buang tebiat, lagi pun kitorg ni xleh rambut panjang sket, mula la nak menggaru, cam ber** daaaa... terhegeh2 nak menggaru.

On de way naik motor ke kedai Anney, siap boleh plan lagi nak buat gondol. Ya...!!! gondol, tp xde la sampai botak chin.

Mentang2 la kt kedai Anney tu hanya kitorg berempat saja, dimulakan dgn sesi pertama... Akmal yg pertama. Zrassss...!!! Hilang sebelah. Zrasss lagi.... ilang lagi... jadinya cam ni...Siap separuh jalan... jadi la ala Mohicans...
Siap semua sekali baru jadi budak gondol...
Tiba sesi mengondolkan Cengko... zrasss kiri, zrasss kanan...!!! Tak sampai 3 minit semua hilang... tinggal ala2 Mohicans.
Kemudian, tarah sikit lagi, jadi la Kadok. Rambut tinggal sejemput kat depan, "kami nak kadok...!!! kami nak kadok...!!!". Hahahaa...
And last sekali, sesi Ayah We pula. Trrrr...!!! trrrr...!!! Mesin rambut Anney tu sangkut laa... rambut keras sgt. Hahahaa... rambut ke dawai... Anney gelak sambil geleng kepala. Dalam hati dia mesti kata, "Ini wuraaanggg musti rambuuu taree simpuu punyaa..."










Balik sampai rumah...
...


...


...


...


"Ya Allah...!!!", Ibu menjerit...

6 comments:

eZa said...

"Ini wuraaanggg musti rambuuu taree simpuu punyaa..."

hahahahahaha! :P

MIZZOU said...

kalu ini macam....baik potong sendiri....kaya ane tu

cengko said...

eza, hahahaa... lawak2...

mizzou, kisian yitu anney, putun sindiri kaluu... india jugeee baliiii nigirii...

HazlisaNoor said...

cengko..kalau ko buat gaya jambul depan tu sebijik mcm si pekan..hehe

idyavie said...

hubby i pun gondol hihihi

cengko said...

ija, nak telur ikan tembakul...!!! nak telur ikan tembakul...!!!

idyavie, geng gondol la ni yaa... hahaa