Monday, November 23, 2009

Nak blk kg tp banjir

Cengko nak balik kg raya ni, 26/11/09, Khamis ni lepas keje. Tapi banjir melanda pulak dah...

Hm... balik tetap balik... banjir lain cerita...

"KUALA TERENGGANU: Banjir yang melanda dua negeri di Pantai Timur semakin buruk dengan laluan Kota Bharu ke Kuala Krai, Gua Musang dan Kuala Lumpur terputus dan tidak boleh dilalui semua kenderaan akibat ditenggelami air 0.6 meter di Kilometer 66 Jalan Kuala Krai, berhampiran Kampung Sungai Durian, semalam. "

# Tetap balik - buat korban & rindu sama Ayah. Lebih2 lg Arwah Mek...
## Main air boh weh....!!! Beh... beh...!

10 comments:

HazlisaNoor said...

kalau jln tutup camner

MyBeautifulLife said...

camne tu?saya pun nak balik kpg gak..harap2 tak banjir ler...

cengko said...

ija,
titanic dah park sejak kelmarin lg kat gua musang, tggu cengko naik je.... (mmg air dah naik pon... hehehe, balik tetap balik)

mai,
jom kita balik skali. titanic besar tu... nk tumpang boleh...

Lill said...

anak yg baik...keluarga dan kg jgn dilupa ;) thumbs up!

cengko said...

lill,
sudah semestinya... lg pun dah lama xpekena air banjir... hehehe

zuwaidah said...

semangat laaaa...raya tetap balik walau apapun terjadi hehehhhee...apa2pun selamat sampai ke destinasi dan selamat hari raya qurban pada semua...saya pun balik jugaaaaaaaaa..tapi kedah laaaa

gadiselatan said...

jap..jap..nih seronok nak blk raya ker..nak main air bah nih...cam lebih nak main air nih...ish..ish..ish...aper2 pon berhati2 semasa main air yer...hehehe

cengko said...

zuwaidah,
mmg semangat nk blk raya. dah 2..3 tahun dah xblik raya haji.

ann,
nak dua2... hehee. raya haji coz dh lama xblik raya. main air coz' dh lama xpekena air bnyak... 'free sunway lagoon'...

udinho said...

free sunway lagoon nak join sekali... kat bangi tak de sunway lagoon free... dulu ada tapi sekarang semua kene timbus huhu :( ok cengko jaga2 jangan pulak minum air tuuuu TAUN karang hehehe :)... Selamat Hari Raya Adha

cengko said...

udinho,
boley... jom, meh...