Monday, April 5, 2010

Trip Ke Utara 03 - BKH & Langkawi

Pagi Isnin 29/03/2010, Cengko gerak dulu ke Langkawi. Ya la, alang2 dah dekat tu bila lagi kan. Time ni la ambil kesempatan. Sebelum tu, tuju dulu ke Bukit Kayu Hitam (BKH), nak kenal2 tempat, apa yg ada kat sana. Hm, xde apa pun yang menarik... Ambil gambar kemudian terus ke Kuala Perlis. Nak amik tiket ke Langkawi - naik feri.












Kat Langkawi, cuma sempat ke Makam Mahsuri & area Jeti Kuah tu jer... Ya la nak balik hari. Feri last pukul 7.00 malam, kalau terlepas, alamatnya amik chalet la gamaknya.












Kitorg sewa NGL utk pusing2 & pergi ke tempat yang dekat2. Alang2 tu, sempat juga posing dgn NGL sewa. Sebelum balik, singgah shopping coklat sikit... murah la kalau bandingkan dengan harga kat kedai biasa ni...













# Sampai2 Jeti Kuala Perlis, terus bertolak balik BSP... penat oiii...

4 comments:

gadiselatan said...

tanyer akmal..cik ann nyer cokelat takde ker???hehehe...

cengko said...

ann,
hahaha... kulit pembalut cokelat ada la...

HazlisaNoor said...

tu mahsuri tengah ngukur kelapa ker tu..siap duduk bertimpuh lagi..hehe

cengko said...

ieja,
tu bukan mahsuri... tu kembar dia... yg ni lagi lawa dari mahsuri...