Friday, September 12, 2008

Balik kampung sambut posa 1429H

dah lama rasanya xsambut posa kat kampung... tahun ni jadi la, tapi bukannya rancang pun... tup2 30 Ogos 2008 terus jadi, apa lagi, cari tiket ketapi ekspress wau kl sentral ke tumpat... tapi cengko sampai kat kuala krai je... turun kat situ... ketapi kelas dua tempat tido, kira ok gak la, dapat la tido n santai (walaupun amik masa lama, 12 jam tuu...)

cengko xkisah janji badan tak penat... kalo naik bas, adus.... kaki cengko sentiasa 'tekan brek' padahal drebar bas tu dah ada dah brek kat kaki dia... drebar xbrek, cengko awal2 lagi dah brek dah... laju wooo...tapi kalo cengko bawak keta, org lain pulak yg tolong brekkan untuk cengko... hahaaa... paham2 jelaa...

dok dalam ketapi ni santai ko... buleh gelak2, main2, makan2, semua boleh... satu jer yang xboleh... lompat turun masa ketapi tgh bergerak, tu cari nahas tu...

video

...

No comments: